Halva dagen idag spenderades tillsammans med en gammal och go vän. Åh vad jag tycker om 'gamla och goa' vänner. Dem vill man verkligen inte mista. Tillsammans ägnade vi minuter åt att skratta, gråta glädje tårar, ha ångest, tala fritt och släppa ut känslor som länge velat komma ut..
I slutet på eftermiddagen mötte vi upp ett par andra vänner och ja, tillät oss själva att ha lite extra kul tillsammans med dem.
Vad vi gjorde?
- Jo, käkade, shoppade och hade väldigt underbara stunder tillsammans. ♥
 
Kvällen ägnade jag åt att spendera stunder tillsammans med goa människor på stan, där Boråss Torsdags festivaler pågick. Det var treevligt det med! 
 
Nu sitter jag hemma vid min dator och tänker att jag inte har bra bilder från dagen att dela med mig.. aj aj aj. 
Här kommer ett par bilder som jag lyckades knäppa med mobilen.

En mobildkamera, mina vänner, kommer alltid att vara en mobilkamera. 
 
 
 
 
blogg.se, glädje,

Kommentera

Publiceras ej