När jag kom hem i morse fick jag syn på ett paket som låg på sängen min och längtade efter att öppnas. 
Är det bara jag som verkligen fylls av lycka varje gång jag äntligen får hem min beställning?
 
 

♥ Jag tror inte på kärlek vid första ögonkastet men vid den här laget upplevde jag även den typ av kärlek.

 
Mina amigos! Det började med att jag en dag var i Kicks och luktade på olika parfymer, desperat efter att finna doften som symboliserar min personlighet.  Slumpvist tog jag upp denna underbara parfym som jag sedan sprutade på en test-sticka, luktade och stoppade i fickan. 
 
Men när jag kom hem senare samma dag kunde jag verkligen inte låta bli att fylla lugnorna med doften som fortfarande satt kvar på test-stickan. 
Det tog mig inte så långt innan jag insåg att jag äntligen hade hittat den magiska doften. Hypnotic Poison av Dior är en doft som jag absolut rekomenderar dig som inte är så försjust i söta dofter, men som hellre går för mer  ¨lugnande¨ dofter och som dessutom uppskattar doften av vanilj och jasmin.   

 

 

 
 
Lycka till!

 
 
Dior, Hypnotic Poison, Parfym, beställning, doft, glädje, lycka, morgon, new in, paket, pretty,

Kommentera

Publiceras ej