Mina vänner! Det är faktiskt såhär att klockan slår 06:22 men lilla jag sitter fortfarande vaken. Enligt mina, så kallade, planer' skulle jag ha drömt min första dröm redan vid 23:00 men aajj, synd att jag råka komma ihåg att jag en gång i tiden haft en blogg. 
Ni kan tänka er att hela natten gick åt att designa lilla bloggen min. Japp, det är så här mycket tid en nybörjare behöver för att byta sin header... remember? ;)
 
Hur som haver, när plan A inte funkar, jo då har man alltid en plan B att följa right?
Plan B: Hålla sig vaken under hela dagen och däcka i sängen runt 21:00 tiden.. låter vettigt? Så kan jag KANSKE komma över min dåliga sömnvana idag med.. 
 
Snart ska jag ut för att rulla lite runt gatan på longboarden min. Tänker ta med mig kameran, så bilder får ni förhoppningsvis senare idag. 
 
 
Lycka till 

 En liten påminnelse till mig själv och till dig som läser detta just nu!
 
 
citat, dålig vana, morgon, motivation, quote, sova,

Kommentera

Publiceras ej